četrtek, 26. julij 2007

Chamonix

Chamonix, včasih menda zakotna vasica, danes pa eno najbolj turističnih mest v Alpah je bil vpisan kot obvezni postanek na moji poti do Bohinja. Iz Francije se takole pokaže Mt. Blanc



in pokaže tudi vertikalno razsežnost sveta. S svojimi 4810 m ga sicer prištevamo med najvišjo goro Evrope, čeprav geografi za del Evrope prištevajo tudi kavkaške gore, med katerimi je najvišji Elbrus.


V Chamonixu so se od sonca ožgani alpinisti v težkih gojzarjih sprehajali mimo Chanel butika, res prava mešanica vseh vrst hribovskih avantur željnih obiskovalcev. Jaz pa sem se, po dobrem letu dni življenja v nizozemski depresiji, počutila kot pred leti v Himalaji, le da so me takrat obkrožali osemtisočaki.

Je to vpliv nizozemskih ravnic ali me tudi EMŠO sili v drugačno razmišljanje?

Kakorkoli Cham, še pridem, četudi spet v srebrnih sandalih! Začaral si me!

1 komentar:

:-) pravi ...

hehe, srebrni sandaljci... :-)
naslednjič pa še bazen s pogledom na hrib!!! se po toboganu navzdol počutiš kot otrok!!! :-)