petek, 6. junij 2008

Poletni petkov večer

ko sem ob 21 uri ugotovila, da nimam nobenega dobrega izgovora, da ne grem tečt in so me ob 21.30 (!!!) na plaži čakale take fotke:




.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Your blog is very creative, when people read this it widens our imaginations.

Anonimni pravi ...

Sposodim si poletno noč,
ko zvezde zreje v nekoč,
ko luna že odhaja proč,
le ti mi šepneš lahko noč.

... pravi Lainšček jaz pa, da si ena fajn ovca, ki med tekom dela krasne fotke :-). Al se vmes ustaviš?

Anonimni pravi ...

Sobota zjutraj je in jaz sem seveda našla dober izgovor, da ne grem tečt - moram pospravit omaro in odstranit stvari, ki niso več za nosit ali pa jih res ne nosim več. Našla sem staro majico... in tole pesem na njej. Bi kar pasala na večer, ko je narejena tvoja fotka.

Dons je tak večer (Mitja Šegina)
Dons je tak večer, ko v tebi leže zver
in gre v kot se skrit.
Zrk s kisikom je nabit,
med zvezde se greš lohk spočit.
Dons je tak večer, kot narejen za dobre vile,
da revežu nardijo vin izvode.
Hudič se z mladim mescem bode
in stari džanki ima dopust za žile.
Dons je tak večer, da spomini ne bolijo, na radiju pravo muziko vrtijo
in če kdo se zdejle ljubi,
rata nežen kot bi bil iz svile.
Dons je tak večer, da človk bi hotu,
da tko je zmer.

Lep pozdrav, B. Hvala za link.

Pegaz pravi ...

Takole nam je zmeraj, ko beremo tvoja pisanja. Tako daleč in hkrati tako blizu. Drugje, in vendarle doma.

Dons je en tak lét
in je en tak trenutek,
ki ga jutri ne bo več.
Edini, ki ga imam.