nedelja, 19. oktober 2008

Amsterdamski maraton

23 300 tekačev iz 63 držav nas je danes tekalo po Amsterdamu. Zmagal je Kenijski tekač Paul Kirui, ki je pretekel maraton s časom 2.07.51.

Spet smo imeli srečo z vremenom, čeprav je menda tiste, ki štejejo minute preveč oviral veter. Letos smo tekli z modrimi vezalkami in tako podpirali akcijo Unicefa, ki zbira denar za šolanje otrok v Etiopiji. Učinkovita in domiselna akcija.



.

8 komentarjev:

:-) pravi ...

Sem ponosna nate!! Po dveh letih sem te žal pustila samo... :-( Ampak sej bo še prilika, da odtečeva kako 21tko skupaj! :-)

Anonimni pravi ...

Bravo! Ti pa si pridna. A prideš na Ljubljanski maraton?

LP, Polona

Ovca pravi ...

Odklopljena res sem te zelo zelo pogrešala! Seveda naju še čakajo skupne 21tke, če te bom le lahko še lovila.

Polona pridem na Ljubljanski maraton ampak zelo verjetno bom samo navijala. Boš ti tekla?

Anonimni pravi ...

Tekel bo moj mož. Jaz sem imela velike načrte s tekom, pa so mi zaradi bolezni padli v vodo. Pridem navijat. Zakaj pa ne boš tekla?

LP, Polona

:-) pravi ...

ej a te modre šnirnce ste za reklamo zraven v vrečki dobli?

Ovca pravi ...

:-) imam šnirnce tudi zate.

Polona, nič me ne vleče na Ljubljanca. Poleg tega se mi zdi prehudo za sklepe, da bi še enkrat v razmaku enega tedna tekla 21 km po asfaltu. Mogoče odtečem desetko, če se mi bo ljubilo in če bo vreme. Prijatelj teče 42 km in mu bom pomagala.

Anonimni pravi ...

Jaz bi pa rada videla kakšno fotko iz Capoeire!

Meta

Ovca pravi ...

Meta fotk s Capoeire nimam, lahko ti pa pokažem svoje nove hlače, ki so namenjene plesu Capoerie. Zaenkrat so še brez pasu.