ponedeljek, 10. november 2008

Gobe








Nimam pojma katere gobe so to, me pa spominjajo na štorovke.

.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

He, he prva fotka spominja še na kaj drugega!

Meta

Staša pravi ...

hej, ovčica, samo toliko, da veš, da sem si sposodila dve tvoji fotki za eno predstavitev ppt. če dovoliš, seveda...

Ovca pravi ...

Staša povej kateri pa ti jih pošljem po mailu.

Staša pravi ...

oj, ne, je dovoljšnja velikost kar ta iz bloga - vzela sem fotko iz mesečevega zaliva in ljubljano z mavrico. jutri "nastopam" v bruslju, pa sem dala veliko svojih fotk podeželja vmes, potem pa sem rabila še morje in mesto.

v soboto in nedeljo sem v haagu. mi poveš, kako se imenuje tisti muzej optičnih prevar?

kaj delaš v nedeljo?

Ovca pravi ...

Staša tole je ta muzej:

http://www.escherinhetpaleis.nl/

je čisto v centru tako da ga boš brez težav našla. Na žalost ne morem priletet do Den Haaga, ker sem sama z otroki, ki so že naredili plane, da gremo v nedeljo drsat. Greva pa nujno ob prvi priliki na eno čvekavo. Lepo se imej na severu!