torek, 15. februar 2011

Stroll through Dublin










































































































.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

U, to pa zgledajo k najljubši spoti bivše punce tvojga fanta∼ nekdo še ni čist over

bzmaj

Ovca pravi ...

Ne samo bivše, tudi zdajšnje. Zgleda take zbira.
A sem še kakšnega spustila?

Anonimni pravi ...

enkrat me je en bivsi peljal v isti hotel kot svojo bivso (to sem kasneje izvedla). cudno mi je blo d je na recepciji zahteval konkretno stevilko sobe. Jaz sem si misla d je "poznavalec"... a si mores mislit

Anonimni pravi ...

Temu se rece brisanje osebne zgodovine. Ne iz ljubezni ampak iz obzalovanja. Ker si zelis, da bi vse te kraje videl samo s tistim, s katerim si sedaj. Kot izganjanje hudica :) Vsaj jaz tako delam.

Ovca pravi ...

Ne, zame to ni brisanje zgodovine. Z velikim veseljem peljem vse meni drage ljudi v Holandijo in povsod drugod na "moje" kraje. Da jim pokažem, kje je bilo fino meni ali otrokom. Ti kraji so del mene in ne samo zgodovine. Brez te zgodovine ne bi bila jaz jaz.

Ok se strinjam, da je hotelir šel res malo predaleč. Razen če ni bila to edina vodna postelja v celem hotelu :-).