nedelja, 25. januar 2009

Na konju po sipinah


.


.

6 komentarjev:

:-) pravi ...

Uau! Kolk je lep!!! No, sej ti tut, ampak... ;-)

Anonimni pravi ...

A to si ti? In če ne - a ti tudi jahaš? Kolk se mate vi fajn...

LP, Polona

Ovca pravi ...

Ja, s tole kobilo, ki ji je ime Miss Ambition sva se včeraj podili po gozdu in sipinah. Prvič sem šla v tako hiter galop, da so mi tekle solze. Res je bilo fajn.

:-) pravi ...

Jao! In jaz sanjam o njemu! ;-) Pa me (ponovno) razsvetliš! ;-) :-)

Anonimni pravi ...

No pa sem le dočakal tvojo prvo fotko na blogu :-). Sej veš da nas zanima ne samo, kaj ti vidiš in počneš ampak tudi, kako izgledaš. Ko prideš v Ljubljano si kot veter. Pohvalu te bom pa raj v živo! Si pa faca, da si tole upaš! Še en labradorček bi moral zraven laufat a ne?

Igor

Pegaz pravi ...

Hej, ful dobra slikca!
Zdaj si pa na konju!
Ampak zakaj se mi zdi, da maš mačka?
;)
(Sjef PRESS)