petek, 7. september 2007

pralni stroj

...je lahko tudi zapor....
...naš maček Šjef je danes prinesel pokazat svojo prvo trofejo - mladega krta. Najmlajša ga je za kazen zaprla v pralni stroj. Šjef je preživel. Krt žal ne...

4 komentarji:

Pegaz pravi ...

Upam, da mate vsled malih otrok šteker pralnega ven potegnjen? Ker sicer bi imeli rahlo penasto umešanega Šjefa z okusom po krtu.
(sori ravno berem HP) :)

Sicer je pa v Oni bil en lep članek o tem, kako naučit otroka, da reče "Oprosti" in to tudi resno misli. A poštni golobi prinesejo kaj tega k vam?

Ovca pravi ...

Hm, sem bila danes penasta kar jaz, ker sem iz pralnega stroja potegnila perilo oprano skupaj s pestjo mačjih briketov, ki jih Sjef očitno v času svojega zapora ni uspel pojesti :-/.

:-) pravi ...

ja no. je moral dobiti za jest! drugače bi malo lahko prijavili da krši kake pravice... ;-)

Ovca pravi ...

Tale naš maček ima več sreče kot pameti. Ravnokar bo najel odvetnika. Včeraj sem ga jaz po pomoti za cel dan zaprla v kolesarnico, danes pa Škorpijon v svojo garderobno omaro.