sobota, 9. avgust 2008

Moto - foto izlet

Nova Štifta



Breže




Cerkniško jezero

















.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ti me pa že prav jeziš! Vedno hodiš po krajih, ki jih ne poznam in so mi všeč potem pa iščem po karti kje je to :-). Le tako naprej, odkrivaš mi nove neznane kotičke, fotke so pa itak zelo lepe!

Pozdrav

Miha

Anonimni pravi ...

Draga Barbara, kako lepe slike. Tvoj blog sem poslala kupu prijateljev iz MSFja, da jim pokazem, kako lepa je Slovenija. So bili cisto navduseni.

Tole mi je pa odpisal prijatelj iz juga Francije, s katerim sem delala v Cadu:
Nice picture of Provence too…I was looking at some of the pics and saying to myself: isn’t it funny how much this looks like home… and then saw it actually was pretty close to where I live when I don’t run around the world.

Pa se prosnja. A mi posljes tisto sliko Ljubljane iz Gradu v originalni velikosti. Da si jo sprintam in dam na steno. Hvala.

Pa se to, zgancev pa res nimajo na Irskem : )

LP Patricija

arctic donkey pravi ...

ajme, prelepo!
super noro lejpe fotke! :)
lp