torek, 21. avgust 2007

Astrid Lindgren


...švedska pisateljica, ki je se rodila na kmetiji na Nasu v Vimmerbyu. Avtorica Pike Nogavičke, biblije moje mladosti. Poleg knjige Bratec in kljukec s strehe, ki sem jo dobila od tete ob dnevu, ko sem postala Titova pionirka :-). Od letošnjega poletja je mogoče pokukat v njeno rojstno hišo




v kateri je Astrid preživljala svoje otroštvo, skupaj z bratom in tremi sestrami. Zanimivo je, da je oče spal v postelji z najmlajšim otrokom, mama pa v isti sobi na zložljivi zofi. V bližnji lopi pa so, prav tako letos, pričeli njeni sorodniki s prodajo njenih knjig in ilustracij iz knjig. Poleg švedskih prodajajo samo še nemške prevode knjig.

Končno sem našla tudi votel hrast kjer so Pika, Anica in Tomaž dobili limonado in ob četrtkih tudi čokolado.




Naslednjič pridem v četrtek...



4 komentarji:

:-) pravi ...

A grem lohk v četrtek s tabo? ;-)
Na tej slikci je pa Astrid kar mal Einsteinu podobna!...

Vanja pravi ...

Tudi jaz bi šla v četrtek zraven! Danes sem na netu našla nek zanimiv vrtec, ki so ga zgradili v Berlinu, reče se mu pa Taka-tuka. Eno izmed igral se imenuje "Drevo, v katerem rastejo limonade".

Anonimni pravi ...

Obožujem Astrid Lindgren! Njena Pippi je fenomenalna! Prva ženska v književnosti, ki ne naredi samomora, ki ne čaka svojega princa iz sanj, ki je močna tudi sama in sama sebe ošteva. Zraven je pa še duhovita. Umetnina, zares!

Ovca pravi ...

Se strinjam! Pa ne samo Pika, tudi Lota, Emil, Ida, Ronja....Mi smo trenutno feni Emila.