nedelja, 12. avgust 2007

fuuuuuuuuuuzbal

...meni popolnoma neznana in nerazumljena galaksija. Do nedavnega sem vedela le to, da, če preskočim eno hišo in preplavam en kanalčič, pridem do tegale stadiona, last kluba AZ Alkmaar.




Dogradili so ga pred dobrim letom, zanj zapravili 80 mio evrov in ta hip se vanj lahko spravi 17 500 navijačev, če bodo dobro igrali se jih bo v prihodnosti lahko 37 000.

Če mi to ni dovolj, se lahko odpeljem dobrih 30 km stran, kjer ima stadion nogometni klub Ajax.

http://www.stadiumguide.com/arena.htm

V njega lahko spravijo 51 600 navijačev, pa je po velikosti šele na 43. mestu med svetovnimi stadioni.

Kakorkoli ... včeraj se je na našem malem stadionu imela za zgoditi tekma med AZ in Inter-jem iz Milana (in se seveda tudi je!). Jasno bi šel dogodek neopaženo mimo mene, če ne bi bil ta teden pri nas na obisku navdušeni sledilec tovrstnega dogajanja B. Pri lezenju v kajak se sicer prekucne ampak o nogometu ve VSE (vsaj v mojih očeh, polnih nogometne nevednosti). Tako sem cel teden poslušala o nekih zvezdah z naslednjimi imeni: Figo, Ibrahimovič, Stankovič, Vieria, Julio Cesar, Materazzi ... in pametno kimala.

Ko je včeraj prilebdel iz tekme, v kateri so domačini premagali "njegove italijane" sem dobila tole poročilo:

"Inter je začel tekmo z neskončnim makaronarskim podcejevanjem nasprotnika, brez ogledane nagrade in lastnega občinstva na tribunah. AZ je bil pred polnim stadionom svojih holanderjev do konca motiviran in je zato uspešno končal prvi polčas z rezultatom 2:1. V drugem polčasu se je zgodba ponovila do sedemdesete minute, ko je Inter ostal z desetimi igralci. Edini trije navijači Interja so v nadaljevanju popenili, ker so ugotovili, da se igra ni v ničemer spremenila - z desetimi igralci je Inter igral enako zanič kot z enajstimi. Z ustrezno motivacijo bi od Interja in njegovih superzvezdnikov pričakoval bistveno boljšo igro. "Čustveni" holanderji (tisti na tribunah) so ves čas tekme pridno ploskali in si pri tem pomagali s kartonastimi zloženkami. Po veliki zmagi nad velikim nasprotnikom so urejeno odšli domov, tako kot so nekoč v deželici na sončni strani Alp hodili ob Žici okupirane Ljubljane."

Med tekmo sva s Škorpijonom pretekla 15 km (začela sva pri 2:1, ko je bilo "jasno", do bomo "dol udarl" vse francoze, portugalce, jugose in podobne italjane).

Evo, to je moj odnos do fuzbala.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Pa še moj odnos do nogometa. Popolnoma brezvezan igra, ...., dokler ni sin toliko zrastel, da gleda vse "skoraj" tekme lige prvakov. Velikokrat gledam z njim, ne zapomnim si nobene akcije, večino imen in igralcev takoj pozabim,.... Z njim gledam nogomet pač iz preprostega razloga, da se takrat pomeniva še kaj drugega. Resda je tistega drugega le 10%, ampak takrat se zmeniva popolnoma odprto VSE kar se mi zdi pomembno.
Sedaj bom zgleda morala začeti gleati tudi španske limonade, če bom hotela biti na tekočem s hčerinim mišljenjem :((

čau

av女優 pravi ...

成人光碟
網路小說免費看
台灣情色網
免費無碼a片
德州撲克
比基尼辣妹圖片
情色
影音視訊聊天室
免費賽車美女寫真
熱門遊戲排行