ponedeljek, 15. oktober 2007

Balance












5 komentarjev:

Vanja pravi ...

Sicer sem goreč nasprotnik kiča, a tele balance so tako prikupne da bi kakšno izmed njih vseeno imela. :-)

Ovca pravi ...

Meni so to taki veseli bicikli. Tudi vozniki so ponavadi nasmejani. Grem nakičit še svojega. Pa še lažje ga bom našla.

Vale pravi ...

Jezus, meni pa je samo zadnji všeč. Umetnih rož ne prebavljam spljoh ... me spomnijo na britof ...imam pa takisto trobljo kot tisti na zadnji fotki, samo je samo ena :-)

Anonimni pravi ...

Eno podobno sem vidla v Ljubljani pred Namo (modri poni z belimi rožicami). Samo se lahko skrije pred temi. Zaradi pogostih kraj sem si sama raje omislila vpadljiv škripajoč in zarjavel, iz treh koles sestavljen, koloobračač. Se tudi obračajo za mano (in prestrašeno odskakujejo). ;)

Ovca pravi ...

Moj ljubljanski bicikl se že kiti z barvnimi torbami. Naslednji teden nanj navežem še rože. Mogoče tudi plug :-)