ponedeljek, 18. februar 2008

Iz Afrike

nazaj v depresijo. Med zmrznjene tulipane.


Pijem sladek mintov čaj, pestujem pravi arabski prehlad, iščem dobro vilo, ki bi mi uredila fotke in me naučila narediti spletni album, zaradi prehude foušije ne odpiram več SMSov, ki mi jih pošilja prijatelj, ki turno smuča na Komni, predvsem se pa
DELAM DA ME NI!

9 komentarjev:

:-) pravi ...

Pa vseeno: Salam! :-)

Pegaz pravi ...

Ja, velkom bek!
Poskusi s Picaso. Je zastonj, da ti Googlov spletni album, vse laufa hitro. Saj gmail imaš, ne?

Ovca pravi ...

Pegaz hvala za nasvet. To je bila moja prva ideja pa mi Picasa neki ne potegne. Malo si ogledujem Flickr. Ampak najprej je treba stran vržt ves škart. To je pa včasih tako, kot če bi pustil lepo obleko na razprodaji :-).

Vale pravi ...

Jaz sem s Flickrjem čisto zadovoljna. Drugače pa, pri nas na Primorskem se že 10 dni zbujamo pri od -3 do -6. Vsi tulipančki in žafrančki so pomrznili ... ampak vsaj megle ni :-)

Pegaz pravi ...

Flickr je mene mal razjezil.
Na Yahooju sem imel svoj album slik za 8 let nazaj, potem so ga pa zaprli, prenesli na Flickr, in zdaj mi prikaže zastonj samo 100 al 200 slik. Kr neki. Se spravljam, da jih snamem in dam na Picaso.

... sam če ti ne potegne...
... well, what can I say? :)

Ovca pravi ...

Mene je Picasa razjezila, ker ne morem fotk poslat direkt na blog. Podobna zgodba, kot si jo imel tudi ti. Zato se bojim, da bo tudi pri spletnem albumu isti cirkus. Pa na prvi uč se mi je spletni album zdel neprijazen za uporabo.Bom vrgla še drugi uč.

Anonimni pravi ...

Hojla! Si me pa prijetno presenetila s tole tvojo stranjo
??

Jaz imam neke fotke na Googlu, je enostavno in kar vredu...Sicer piše Picassa Web Albums, ampak je ne uporabljam. Vlečem dol direkt iz direktorijev računalnika , ne preko Picasse.

LP
Daisy

Anonimni pravi ...

Oj, Barbi!
Dobro se delaš, da te ni ;-) Včeraj sem ti malo skypela, pa ni bilo odziva. Pa drugič... Pa saj ni tako hudo, vreme je tudi v tem delu Evrope končno lepo, dnevi se daljšajo, tako da verjamem, da boš kmalu osvojila kakšno sipino. Fajn bodi in se skypeva. Suzana

Ovca pravi ...

Sej ni tako hudo. Danes sem že odtavala k maroškemu štacunarju po novo porcijo datljev.