torek, 19. februar 2008

Tunizijska vrata













6 komentarjev:

Pegaz pravi ...

Ovca!!!! Magnifique!

Dej zaupaj mi, kako spraviš tolko fotk gor? Napiš mi prosm en recepet, tko po gospodinjsko. A hekaš HTML? I tata bi to radio...

Meni tenksi,
Pegaz :)

Ovca pravi ...

Hvala!

A pol praviš, da naj si parkljarji in kopitarji izmenjajo kuharske recepte?

Tkole sem skuhala: fotke sem pazljivo preložila na disk, jih prepražila s pomočjo Picase in ko so bile dovolj zdušene (pri tem se zmanjšajo po velikosti) preložila nazaj na disk. Odpla sem blog, še prej nastavila temperaturo na 200 stopinj (imam električnega, ne vem kako gre pri plinskem) in vanj previdno polagala fotke eno za drugo. Pri tem sem si pomagala z metlico majhne velikosti in razporejanjem, tako da sem prvo fotko dala na levo stran, naslednjo na sredino in naslednjo spet na desno stran. To sem ponavljala dokler ni zmanjkalo sestavin. Eko, to je to. Samo še postrežeš. Z nasmehom :-).

matilda pravi ...

Ciao, "odkrila" sem te na Onkinem blogu in padla dol nad fotkami:-0 krasne. Tudi sama sem v Tunisu naredila en poseben album samo z vrati (tudi drugače sem trknejna na vrata).

Ovca pravi ...

Matilda hvala! Si mi dala idejo še za eno fotko. Nizozemska vrata.

Vanja pravi ...

Poezija!!

Anonimni pravi ...

Super! Obozujem take kolekcije! Tale je res krasna.