nedelja, 13. april 2008

Modni utrinki iz ulic Amsterdama










7 komentarjev:

Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...

Super izbor, zabavne fotke. Tvoj blog me kar napolni z energijo. Zadnja fotka mi je sploh prima.

lili pravi ...

kako pogresam odstekanost na luksemburskih ulicah!

Staša pravi ...

Zakon!

Ej, pravkar mi je pod roke prišla ena simpatična knjiga Dealing with the Dutch (Jacob Vossestain).

Si že slišala zanjo? Jaz je brala še nisem, sem jo pa prelistala in je kar zabavna. Ker je v moji lasti, ti jo ob priliki predam za določen čas.

Ovca pravi ...

Staša, se priporočam za knjigo! Se kmalu vidiva in ker bom ostala kar nekaj časa mi jo bo mogoče upspelo še prebrati.

Anonimni pravi ...

Kaj luksemburskih, ljubljanskih!!! Tej nasi mali prestolnici ne bi skodilo malo vsakdanje norosti.

Super fotke, tvoj blog je uzitek gledat (in brat).

Anonimni pravi ...

Spet ena odlična serija fotk! Dobro oko imaš! Pa noge tudi :-). Berem, da greš tečt maraton v Trst :-))))).