nedelja, 20. julij 2008

Chamonix


ob letu osorej. Lani sama v srebrnih sandalih, letos smo z otroki plezali po ledeniku. Vedno znova očarana. Res bo čas, da pridem sem v gojzarjih z derezami in cepinom.
















Če si kdo želi spati v fantastično prenovljeni staji za živino jo najde tule, če se javi meni pa dobi še internetni naslov.




.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Se vedno se ne morem odlocit, ali so lepse gore, ali morje. Oboje te zacara in ne spusti. Super, da je poletje.

Anonimni pravi ...

Hej, a si ti tista s tremi otroki? Mislim, da sem te videl (no prej pa slišal). Ste se ravno pogajali okoli velikosti kepc sladoleda :-). Fantastnične fotke si naredila, moje niso pol toliko dobre. Bom dal prijateljem kar tvoj blog, da si pogledajo kako je bilo :-))))).

Ovca pravi ...

Ja Jože zagotovo sem bila. V pogajanjih okoli velikosti kepc sem izgubila, zato pa sem za nagrado dobila več kot polovico njihovih ostankov. Drugič me pa pocukaj, da bom tudi jaz vedela kdo si! Hvala za pohvale okoli fotk!